מימון המונים לקמפיין נגד המאגר הביומטרי

מימון המונים לקמפיין נגד המאגר הביומטרי

המאבק נגד המאגר הביומטרי ממשיך במלוא המרץ. התנועה לזכויות דיגיטליות פתחה בגיוס כספים מהגולשים בשיטת ה־Crowd Funding.

התנועה לזכויות דיגיטליות פותחת היום באתר הדסטארט קמפיין מימון המון (Crowd funding) שמטרתו מימון קמפיין נגד המאגר הביומטרי, שבמרכזו הפקת סרטון נגד המאגר הביומטרי וקידומו ברשתות החברתיות ובמדיה. מטרת הסרטון הינה לעמוד נגד ניסיונות השכנוע של משרד הפנים ורשות האוכלוסין המגובים במיליוני ש״ח מכספי משלם המיסים.

עוה״ד יהונתן קלינגר, היועץ המשפטי לתנועה, אמר היום כי: ”משרד הפנים התחייב במכרזים להוציא מיליוני שקלים מכספי משלם המיסים כדי לשכנע את אזרחי ישראל להצטרף למאגר הביומטרי. הקמפיין הזה הוא לא רק בזבוז של כספי ציבור, אלא גם הונאה שעלולה להזיק בצורה בלתי הפיכה לכל אחד ואחת שיצטרפו לניסוי המסוכן הזה.

הבעיה המרכזית היא שלא כולם ערים לסכנות במאגר, וכך רבים עלולים להאמין לבדיות אותם מנסה רשות המאגר הביומטרי למכור להם. על כן, אנו קוראים לציבור להתגייס למאמץ ולתרום לטובת פתיחה בקמפיין אשר יחשוף את הסיכונים במאגר הביומטרי ואת ההתנגדות הבינלאומית הנרחבת למאגר. אנו קוראים לכל מי שיכול לתרום, ובכך לשמור על עצמו ועל הקרובים עליו מסכנת המאגר הביומטרי.“

מי שמעוניין לתרום כספים לעמותה לשם קידום המאבק, יכול לשלוח המחאה לפקודת התנועה לזכויות דיגיטליות (ע״ר), לכתובת: ת״ד 7237, חיפה 31071. נא לרשום על ההמחאה ”למוטב בלבד“.

כיסוי תקשורתי: TheMarker, כלכליסט, Mako, הארץ, גל״צ (דקה 14:30).

עדכונים: הודעת עדכון נשלחה לתומכים באמצע דצמבר. ב-30 לדצמבר צילמנו שני סרטונים, ואנו מקווים שהם יהיו מוכנים לקראת אמצע או סוף ינואר.